Magazin online de tehnica de uz casnic și electronice

0 0.00 MDL
  • Coș cu mărfuri

  • Cosul de cumparaturi este gol!

Condiții de returnare

Cumpărătorul are dreptul, în termen de 14 zile, să ceară schimbarea sau returnarea bunurilor în cazul în care acestea nu corespund formei, dimensiunilor, stilului, mărimii, culorii sau, din alte motive, nu pot fi utilizate în scopul pentru care sunt destinate, dacă acestea nu sunt enumerate în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1465 din 8 decembrie 2003.

Condiții de schimb de bunuri
  • Au trecut mai puțin de 14 zile de la achiziționarea bunurilor;
  • Cumpărătorul nu este o persoană juridică;
  • există un bon de casă sau un alt document care să ateste faptul achiziției;
  • Bunurile nu au fost folosite, iar aspectul original este păstrat;
  • Bunurile au ambalajul original complet și nedeteriorat;
  • Setul complet de bunuri: accesorii, consumabile, documentația de însoțire și software, precum și ambalajul acestora sunt intacte;
  • Produsul nu a fost activat.

Lista bunurilor care nu fac obiectul returnării și schimbului

Lista bunurilor nealimentare de calitate corespunzătoare care nu pot fi schimbate cu un produs similar este prezentată în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1465 din 8 decembrie 2003.

  • Bijuterii (produse confecționate din metale prețioase cu pietre prețioase, confecționate din metale prețioase cu inserții de pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase fațetate).
  • Îmbrăcăminte și tricotaje (lenjerie de corp, lenjerie de pat, ciorapi).
  • Articole de igienă personală (periuțe de dinți, piepteni, agrafe de păr, bigudiuri, pensete, aparate de ras, aparate de ras electrice și alte articole similare de igienă personală).
  • Parfumuri și produse cosmetice.
  • Produse textile (bumbac, in, lână, mătase și țesături sintetice, panglici, împletituri etc.).
  • Produse de cablu (fire, cabluri, cordoane).
  • Materiale de construcții și de finisare și alte bunuri vândute la metru (linoleum, folie, covoare etc.).
  • Articole și materiale care vin în contact cu produsele alimentare, fabricate din materiale polimerice, inclusiv cele de unică folosință (veselă și ustensile pentru masă și bucătărie, materiale de ambalare, recipiente pentru depozitarea și transportul produselor alimentare (canistre, conserve, sticle, butoaie).
  • Produse chimice de uz casnic, pesticide și produse agrochimice.
  • Mobilier de uz casnic (seturi și garnituri de mobilă).
  • Automobile și autovehicule cu motor, remorci și agregate pentru acestea, mijloace mobile de mecanizare la scară mică a lucrărilor agricole, ambarcațiuni de agrement și alte ambarcațiuni pentru uz casnic.
  • Bunuri de uz casnic complexe din punct de vedere tehnic pentru care sunt stabilite perioade de garanție (mașini și aparate electrice de uz casnic, echipamente radioelectronice, echipamente de calcul și multiplicare de uz casnic, echipamente foto și cinematografice, aparate telefonice (fixe și mobile) și echipamente de fax, instrumente muzicale electrice, echipamente și dispozitive de gaz de uz casnic).
  • Bunuri pentru prevenirea și tratarea anumitor boli la domiciliu (articole sanitare și de igienă din metal, cauciuc, textile și alte materiale, instrumente, dispozitive și aparate medicale, produse de igienă orală, lentile de ochelari, articole de îngrijire a copiilor, medicamente).
  • Jucării

Dacă doriți să schimbați sau să returnați bunuri de calitate necorespunzătoare:

Dacă ați găsit un defect sau o funcționare defectuoasă, vă rugăm să contactați serviciul clienți TOPSALE.MD la nr. +373 78 228 338

Pentru a confirma prezența unui defect la un produs complex din punct de vedere tehnic, trebuie să contactați un centru de service autorizat, care va confirma defectul reclamat.

Termenul de examinare a cererii este de 14 zile. În această perioadă, se decide dacă se repară bunurile, se schimbă sau se rambursează.

Verificarea calității bunurilor

Atunci când faceți o reclamație, vânzătorul are dreptul de a inspecta calitatea bunurilor. În acest sens, vă reamintim să prezentați bunurile achiziționate împreună cu cererea de returnare/schimb. Vânzătorul vă va oferi un răspuns la reclamația dumneavoastră pe baza rezultatelor acestei verificări a calității.

În cazul în care nu sunteți de acord cu rezultatele controlului de calitate efectuat, în conformitate cu punctele 3-6 din Hotărârea Guvernului RM Nr. 1465 din 08.12.2003 cu privire la aprobarea Regulilor de schimb al produselor nealimentare și a termenelor de garanție, aveți dreptul de a solicita în scris o examinare independentă a mărfii.

Expertiza se efectuează pe cheltuiala vânzătorului. Aveți dreptul de a fi prezent în timpul expertizei. În cazul în care expertiza stabilește prezența unor defecte care nu sunt cauzate de vina vânzătorului (producătorului), sunteți obligat să rambursați magazinului costurile de expertiză, precum și costurile de depozitare și transport ale bunurilor legate de expertiza respectivă.

Reclamațiile sunt luate în considerare la prezentarea unui document care să certifice faptul că produsul a fost achiziționat.

Sus

Folosim cookie-uri pentru a ne îmbunătăți serviciul. Continuarea navigării este considerată acceptare a politicii privind cookie-urile. Politica de confidențialitate